9 Ogos 2012

Pilih cara paling mudah bagi anda


Data Maya :
Maksud data maya disini adalah samada video atau bentuk PDF. Kaedah ini boleh dipelajari tanpa perlu pergi ke mana-mana. Hanya terima emel dari Pearl. Kaedah ini hanya disediakan untuk magic paling simple yang mana tidak melibatkan rutin. Dalam page senarai magic, Pearl dah nyatakan kaedah pelajaran bagi setiap magic.


VCD tutorial :
VCD pula adalah bagi mereka yang tiada masa untuk menghadiri kelas. Dalam vcd akan diterangkan secara keseluruhan berkenaan magic yang anda pilih. Vcd yang akan diberi merupakan koleksi peribadi Pearl. Jadi kualiti tu kurang lah sikit. Tapi tetap dalam format HD. Jangan risau jika anda tiada masa untuk hadir kelas. Sebab Pearl jugak yang akan mengajar dalam vcd tu.

Kelas lengkap Asas silap mata (magic) :
Kelas adalah pilihan yang terbaik. Di sini anda boleh terus bertanya kepada Pearl. Untuk pakej kelas juga Pearl ada sediakan untuk pelajaran Advance dan Expert. Jadi jika anda betul2 berminat nak jadi magician macam fuyoo magic, atau david blaine, maka pakej kelas adalah terbaik untuk anda.

p/s : Disini Pearl memberi jaminan sepenuhnya kepada wang anda bagi pakej kelas kerana tiada bayaran pendahuluan, hanya bayar ketika menghadiri kelas.

Untuk pembelian vcd pula terpulang kepada anda samada datang beli terus dari Pearl atau pun bank in dan Pearl akan courier vcd tu.

Hanya untuk data maya sahaja anda perlu deposit kepada Pearl dahulu baru Pearl akan hantar  data tersebut pada emel anda.


Jadi Pearl rasa sekarang anda sudah faham dan tahu cara untuk buat pilihan yang tepat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan